Söööndaaaaag :)

Då har denna söndag gått, Victor var snäll och gav mig sovmorgon, drömde massa konstiga drömmar. Victor mådde inge bra imorse och nu på kvällen, men vi har iaf bakat kakor två olika, fyllt två tårtor, hälsat på min mamma, sen hälsade vi på min farmor och farfar där pappa och hans tjej var, robert och sandra med barn så det var roligt, förutom att Anton var jätte trött och inte alls pigg :(
Jag har precis suttit en stund i soffan med Anton som hade 41 grader feber nu, misstänker att det är 1,5 års sprutan som spökar eftersom det är 10 dagar sen vi tog den, men man vet aldrig, vi verkar ha sån otur just nu med att bli sjuka. TRÖTT PÅ SKITEN!!!

Nu försöka sova, hoppas att både Victor och Anton vaknar piggare, vi har ju två späckade dagar framför oss, eftersom jag blir 19 på tisdag. Imorgon kväll kommer Victors farmor och Farfar och svärföräldrar och Victors syskon hit. Kanske att Robert och Sandra skulle komma över med farmor och farfar och fika på dagen om vi blev hemma, vilket vi blir, men får se hur pigg Anton är, måste sätta han först. Men det betyder även att jag halkar efter mer i skolan, det är ett rent helvete att gå i skolan med barn på många sätt, men fortsätt simma typ.

Nu har nog plutten somnat om efte alvedon och mamma mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback