28 grader värme

Vilken fin fredag vi har haft! Jag lyckades dock aldrig plugga, har bättre saker för mig. Har plockat lite här hemma, sen cyklade jag och hämtade Anton, förutom att ena sån där sak bak på Antins cykelstolsak tydligen flög av när vi cyklade och jag märkte det först hemma så gick allt super, älskar att cykla både med Anton och själv. Sen tog vi det lugnt inne och undvek solen, men sen ringde Victor och bad oss göra han sällskap medan han arbetade så då gjorde vi det.

Jag lyxade även till det idag och köpte havskräftor, men de var mjöliga så ska gå tillbaka på måndag med dom, gick ju inte att äta, sjukt tråkigt då jag varit sugen på de så länge :(

Nu har vi myst ute på balkongen sen Anton somnade men snart är det nog dags att krypa ner i sängen och sova, hej kvinnan som alltid är trött och kan ha sovmorgon, sova middag och somna kl 9 på kvällen utan problem...








Kommentarer
storasyster säger:

Kan du sova, passa på att sova då :)
Fint ni gjort det på balkongen! :) glömde du att nämna i telefonen.
Imorgon ses vi, då vill jag ha sån där cola, såg gott ut!
Och så får jag pussas med Anton! ♡

2014-05-23 | 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback