Livet.

Min blogg ligger lite på is just nu, dels är vi inne i slutspurten av skolan, ungefär 1 vanlig vecka kvar i skolan! Och jag har så mycket roligt inplanerat nu sista veckan men samtidigt så är allt så stressigt, man gör klart dom alldra sista sakerna som oftast är jätte stora uppsatser eller muntliga framställnigar och sen gör man klart alla komplitteringarna som ska in innan fredag helst typ!
I helgen tog vi minisemester och åkte till Nora med Victors familj, dom hyrde en stuga till oss enbart för att få med oss, super snällt och stort tack till dom!
 
Förutom det så är vi mitt i vecka 17 just nu, jag tror att mjölken håller på att komma för jag har ont som fan i sidan på brösten mot armarna och det känns som det kliar? Man minns verkligen inte hur det kändes när jag väntade Anton, dock fick jag inte mjölk i brösten fören Anton var ute så detta är helt nytt. Dessutom har vi fått tid den 9 juni för ultraljud, längtar :))
 
Slänger in bilder sen, internet suuuuuuger i skolan!

Kommentarer
storasyster säger:

Då kan vi leka när ni tar sommarlov :)
Mycket möjligt med mjölk, fick mjölk i v. 18 ungefär.
Pussa Anton från mig! ♡

2014-05-20 | 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback