måndag

Helgen har flugit förbi, vi har haft en långhelg jag och Anton då dagis var stängt i fredags, vi har hunnit varit ner till värmland på 30 och 5 års kalas, trevligt, gick även bra för Anton att åka den 3 timmars resan ner och den 3 timmars färden hem. Igår hade vi en hemma dag, förutom att vi var upp tilö ö&b och köpte såna dära saker som man kan fästa sladd längs väggarna. Anton somnade inte fören kl 22 igår så nu är det verkligen bort med sovningen på dagen!
Imorse så var det segt att gå upp men när jag väl hade kommit upp hade satt mig på toa så börjar kag bli yr och mår lite illa och allt blir bara vitt men är fortfarande så medveten om att så jag spolar och tvättar händerna och sen minns jag att jag ropar på victor och försöker ta mig mot dörren ut från toaletten och sen vaknade jag upp utanför Antons dörr, sen insåg jag att klockan var 20 över 6 och victor ville komma iväg halv till bilen ovh dagis så jag gick in och försökte väcka Anton, råkade kliva på hans rockring så det bara small men sov gjorde han och sen började jag prata med han men han vände sig bara så tog beslutet att vi blev hemma idag, missade dock ett nationellt prov, men men vaknade iaf upp igen halv 9 av Anton och mådde verkligen inte helt hundra fortfarande utan var lite yr men känner mig bättre nu iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback