May. 24, 2014

Anton och jag startade dagen redan kl 6, kändes ändå helt okej att gå upp då för var utvilad, vi plockade lite hemma, började baka ciabatta bröd, inte mitt favvobröd för de är så hårda men pänslade inte på nå vatten så de fick ingen jättehård skorpa så de vart jätte goda faktiskt. Nu sover Anton lite middag och Victor och jag njuter på balkongen som vi provisoriskt har löst med dynor från soffan, men vi ska väl ta oss i kragen och inhandla madrasser, och lite mer kuddar men det får bli sen när vi kommer iväg typ vid ultraljudet.

Idag ska vi över till mamma och grilla hihi mums!

Idag går vi även in i vecka 18, igår kände jag två ggr hur hallonet la sig till rätta på vänster sida av magen haha, eller man kände typ hur det vart ett tryck där eller hur jag ska säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback