Onsdag :)

Sitter på bussen påväg till skolan, går lång dag idag men är klar med EU uppsatsen så jag ska höra med ingela ifall jag kan slippa lektionen istället, det om något skulle behövas då jag kvart i 6 ska sätta mig på en buss mot fagersta igen för födelsedags middag, och skulle behöva springa ner på stan och köpa strumpbyxor och balsam och hinna fixa håret, vilket jag inte lär hinna på en halvtimme om jag måste vara där på lektionen.
Idag får vi även reda på hur matte nationella gick och det går rykten om att ungefär halva klassen har fått F på det.
Jag får trösta mig med att jag klarar några ämnen iaf och jag alltid kan läsa om kursen på komvux sen.
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback