Onsdag :)

Onsdag idag, har haft en rätt lång dag, matteprov, får se hur det gick, provet var rätt svårt tillomed enligt våran extra mattelärare och inte bara att det var svårt så vart vi tvunga att sitta kvar även på lunchen för att göra klart provet om vi inte vart klara, vi gick såklart och åt mat även fast vi hade engelska direkt när vi var klara med provet hihi och så hade vi typ ändå inte engelska. Sen hade vi idrott vilket jag är förkyld igen, det går verkligen runt och runt här hemma, förra veckan var jag hemma pga rygg och nackont som har blivit mycket bättre men känner fortfarande om det. Kollade iaf på när vissa badade och hjälpte till med livräddningen. Sen började jag faktiskt skriva på mitt EU arbete, hihi ska fan klara av detta nu!
Nu lite tv och sen lite mer plugg, dags att ta ikapp lite.
Antons favorit är verkligen att leka med maskroslampan, gör ingenting för den är så jävla ful för alla blommor har hängt sig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback