träning

Hihi fick slippa samhällen men funderar på att dra hem redan under idrotten eftersom det är kondition och jag kan knapppt göra en spuats innan pulsen är på 140 lixom, jag har blivit extremt petig, enda gången jag inte bryr mig är när jag går eller cyklar, det tillhör min vardag med Anton och det gör tyvärr inte träningen, därav min frånvaro från gymmet oxå. 
Så snart är det helg och ledigt äntligen! lång helg med mycket planerat, middag ute hos victor farmor och Zid blir 1 år och Victor och jag firar 3 år på fredag, vi har bestämmt för att enbart köpa hem typ thai eller pizza och kolla film och ha Anton hemma, då vi den 14 ska lämna bort han och det blir lite mycket borta för han. 
Här i denna kyrka ska jag gifta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback