vagn grubbel....

Det är en tid kvar tills bebis kommer ut, men en del stora beslut att ta, som barnvagn t.ex. Vi velar mellan dubbelvagn eller singelvagn med åkbräda på. Vi har kollat på emmaljunga viking som även finns som dubbel, probelmet är vilket är ett av kraven är att vi ska kunna sätta på babyskydd med hjälp av adapter men till vikingen så finns det bara adapter till deras egna stol? Vart så irriterad när jag upptäckte det när jag helt kärade ner mig i vagnen första gången jag såg den. Men då tänkte vi en emmaljunga super viking vilket det finns adapter så babyskyddet vi har tittat på passar men om vi nu skulle vilja ha super viking som dubbel vilket oxå går så kan vi inte ha babyskydd på vagnen.Emmaljunga viking på bild.
Emmaljunga super viking på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback