En söndag med lite av varje

Ligger i sängen, skulle sova var tanken, somnade inne hos Anton men när jag kom ut så hade mamma ringt och då vaknade jag såklart till medan jag pratade med henne, typiskt. Jag behöver verkligen sova!
Hade en liten bökig natt inatt och de vart väl typ 4 timmar sömn allt som allt när Anton slog upp sina blå redan kl 6 imorse, vid 8 var jag som vanligt tvungen att väcka Victor och han fick gå upp och ta Anton innan jag stupade framlänges typ. Robert med familj var här en stund idag och hälsade Olivia välkommen, sen åkte vi ut till svärisarna, jag och Gullan gick på nå home party, annars har de inte hänt så mycket mer idag.


Lite bilder från Instagram. 
Imorgon är de måndag igen och på tisdag börjar Victor jobba, men 4 veckor själva klarar vi sen får vi ha han hemma 3 veckor och vi lär nog hinna gå varandra på nerverna och vara trötta på varandra efter de, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback