En vecka idag <3

En hel vecka har passerat sen Olivia anlände till vårat liv, en vecka med massa mys och lära känna henne, nu vet jag hur hon sover bäst, de tre första nätterna var vi vakna hela nätterna medan nu sover vi oss igenom dom med två-tre uppvak för mat och blöjbyte. Idag har vi haft Lillmor här och på kvällen drog vi iväg på cirkelträning, vi försöker hålla Antons vanor som förut så att få komma iväg en timme och leka av sig var nog kul. Själv satt jag och Olivia och hejade på alla som tränade hihi. Längtar tills jag oxå får vara med, efter jul kör vi. 
Imorgon har vi hembesök av BVC på morgonen, tvättstuga på eftermiddagen, och mot kvällen kommer Victor farmor och farfar och hälsar på.
Efter de tänker jag faktiskt bara ta de lugnt och va hemma! Vi har inte haft en lugn dag sen Olivia kom typ, stackaren.. Dock är varken jag eller Victor personer som sitter hemma och bara glor en hel dag för vi blir så uttråkade haha. Blir nog säkert ett och annat besök av familj och släkt som vill träffa Olivia.
Nu ska jag krypa ner i sängen, lägga Olivia brevid mig och bara mysa <3
Olivia och sin kusin Algot, de skiljer 1 månad och 1 dag.
Finaste Olivia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback