Energi :D

Oj, idag har de varit krut i kärringen kan jag lova! Nu på kvällen har jag tvättat varje fönster i hela lägenheten, de kommer troligen vara lika skitiga imorgon igen haha. Började byta gardiner, Anton lyckades spy ner en gardin i vardagsrummet så nu förnyar vi lite såhär 1 månad innan flytt! Har börjat julpynta lite oxå, så mysigt :)

Ååh, visade Victor vimpeln när han kom hem från jobbet och de första han säger är att jag har satt N:en upp och ner, får göra en ny efter flytten som är finare haha!
Dessutom ville jag bara slå ihjäl folk på Ica idag! Först skulle vi parkera och då är de en gubbe som parkerat på den sista familjeparkeringen, de är ju nästan omöjligt att få ut både Anton och Olivia om man står inklämd mellan två bilar. Sen lyssnade Anton inte alls inne på Ica utan hoppade ur den där jävla kundvagnsbilen hela tiden och bara iggade oss när vi sa till han, slutade nästan med att han välte en hylla på "home" avdelningen, hade varit pinsamt och dyrt...
Sen va de en gubbe som trängde sig i kön. Ja om inte de va nog så små tjafsade vi lite i affären över en jävla gryta oxå.. Men jag passade på att köpa en fin lampa idag på Ica, japp en bra dag helt enkelt! Hoppas på lika mycket energi imorgon, har varit så skönt och kunna leka, vara ute och städa utan att somna eller tycka de är jobbigt och tungt..



Olivia tränade nacken medan vi lekte med tåget, hon har börjat varit vaken mer nu och dessutom börjat fatta dag och natt och somnar ofta om rätt fort under nätterna, men aja får se hur länge de håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback