Fredag

Anton tog morgon halv 8 idag, helt okej eftersom vi för en tid sedan tog morgon kl 5 ibland, Antons sömn är lite knasig just nu och har varit sen i augusti och han vaknar och kommer in till oss varje natt, de har blivit riktigt trångt i våran säng nu när Olivia är här men inatt lyfte vi över Anton till Olivias säng när han hade somnat om. Vid 10 låg och halv sov på soffan men bestämde mig för att väcka Victor och byta av han för annars lever Anton livet. Vid 12 vaknade både Olivia och jag. Inte gjort så jätte mycket idag, en tur till ö&b och köpte nya prydnads kuddar till soffan, nytt och fräscht, mina rosa blommiga kuddar var så äckliga hehe.
Sen gjorde vi mat och fick ett roligt telefonsamtal, nu sitter vi ute hos svärföräldrarna för Anton ville leka med Lillmor. Nu är de bara måndag kvar på victors föräldraledighet sen ska jag klara mig själv med båda barnen, men vi kör en mjukstart och Anton ska vara på dagis 06.45 till 13.45 tisdagar och fredagar, så slipper jag och Olivia åka buss så mycket.
Känner att de blir alldeles för lite bilder på Anton sen Olivia kom, men blir väl så att man lever i sin lilla Olivia bubbla såhär första veckorna, Olivia är ju kanske trots allt mitt sista barn, även om hela jag redan längtar efter ett till barn hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback