Händelserik vecka

Vilken händelserik vecka jag haft! Men ingen bebis än tyvärr.. Aja minst 3 veckor kvar nu iaf, sen ska du ut, unge!
Igår var vi på middag hos victors farmor och farfar, trevligt. Förutom att hela jag var hormonstin och ledsen och sen på kvällen bara bröt jag ihop i duschen över att Victor hade slängt Antons armpuffar så de hade blivit blöta igen när jag försökte torka skiten... Idag vart det lite shopping i Borlänge, visar senare i veckan vad som köptes. Sen åkte vi över Norberg och hälsade på hos Victors föräldrar och sen till min mamma där Johanna med lilla Algot var, mysigt, alltså en bättre dag idag än igår. 
Nu på kvällen beställde jag även en iphone 6, tröttnat på att inte kunna prata i telefonen utan att micken stängs av hela tiden, tog även extra försäkring så även om jag lyckas paja skiten så löser de sig.
Jag och min bästa innan dagis i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback