Långt inlägg om lite allt möjligt

Jag och Olivia tog sovmorgon till 12 idag, välbehövligt eftersom jag var vaken till 2 ungefär och lekte med min iPhone 6, har haft den i två veckor imorgon men har knappt inte hunnit pilla på den mer än ringa och smsa och de klassiska Instagram och Facebook.
Vi han bara äta lite och mysa innan vi var tvugna att klä på oss och gå mot bussen för att hämta Anton på dagis, där de vankades föräldramöte som jag fick veta då. På kvällen var de cirkelträning, jag är så jävla avis på alla som får träna, jag går runt och längtar efter gymmet, efter att få ta på mig löparskorna och ge mig ut och springa, jag övervägde faktiskt att test jogga idag men vill att kroppen ska läka så jag kan börja efter jul.
Jag går omkring i mina träningskläder och längtar...

Imorgon har jag lite mycket som ska göras, städa och framför allt ska jag skura golvet, Anton spillde ut julmust igår så är rätt klibbigt på golvet.. Vi ska även till BVC för mätning och vägning, spännande. Sen står en tur till Norberg på tur för att skriva kontrakt, och så ska vi på barngympa med Anton, som jag dessutom kanske ska ta över efter nyår, men vi får se. Jag känner att jag måste ha något att engagera mig i, längtar till nästa höst eller om de blir på våren när jag börjar plugga igen, men först ska jag njuta av min Olivia och min trotsiga men Anton just nu är verkligen jobbig men helt underbar, lär sig nya saker hela tiden men just nu är grejen att hälla i mjölk själv i glasen och är inte vi snabba nog så kan ni ju förstå att vi har mjölk överallt, eller så tar han något från en låda i köket och låser upp till toan när man sitter och bajsar, igår skulle han bestämt in till Victor och går och hämtar min svamprensare som de är en liten kniv på medan jag matar Olivia...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback