Lite vatten

Ännu en natt utan sömn, eller blir väl en halv natt haha. Hade planen att gå och lägga mig efter BB men de satte Anton stop för kan man ju säga... Jäklar vilket liv vi har haft här hemma kan jag lova! Över lite vatten! Jag sa att han inte fick mer vatten pga då kissar han ner hela sängen igen inatt och jag orkar verkligen inte. Skrek konstant efter vatten i 1,5 timme sen vart de flingor och sen glass, vid 12 tiden somnade han om, värsta kvällen i hela mitt mamma liv. 
Nu väntar jag på att oliven ska vakna för mat för min kropp har tydligen ställt in sig att den inte kan komma till ro om den vet att hon vaknar inom bara någon timme, men hon lär nog vakna vilken minut som helst.
Tänkte ta en bild på Anton oxå men Nix han hann springa iväg så ni får njuta av en bild på oliven och mig istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback