Magsjuka

Hoppas ni har en roligare, finare dag än vad jag och barnen har! Själv torkar jag spyor efter spyor här hemma, herr magsjuka eller kan de va vinterkräksjuka som knackade på dörren den ända soliga dagen på evigheter och de ska ju tydligen inte bli fler!
Anton sover just för tillfället, skönt för han att få sova en stund, vi får se hur länge de varar, men han behöver all energi han kan få genom sömnen efter som han inte får i sig något. Bara hoppas att Olivia klarar sig undan och de är ett litet mirakel om hon gör de! Känns som hela jag är full med bakterier, känner mig så äcklig! Dessutom har Anton spytt ner våran säng när jag matade Olivia nyss, försöker hålla han borta från vårat sovrum men de är så svårt när jag sitter och matar och han lyssnar ju inte precis. 
Nu ska jag oxå försöka sova en stund så jag orkar! 
Jag och min glada sjukling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback