Måndag

Och så är victors ledighet över, imorgon går han tillbaka till jobb och Anton ska gå tillbaka till dagis, ska bli skönt att få vara i min Olivia bubbla, med Anton var de annorlunda, han var själv medan nu ska jag fokusera på två stycken.
Idag har vi enbart tagit de lugnt, vi tog en tur till affären med varsin vagn, Anton somnade på hemvägen men somnade ändå rätt fort vid nattningen. Planen är att sälja Antons vagn då han oftast bara sitter i den 3 sekunder sen ska han gå eller köra sin egna vagn, totalt onödig alltså.
I veckan som kommer har vi en rolig grej inplanerad, äntligen säger jag bara! Men denna roliga grej innebär en del jobbiga saker oxå, inge ont som har något gott med sig hoppas jag, men vi tar de i ett annat inlägg.
Nu väntar jag på att Olivia ska vakna och vilja ha mat, hon brukar vakna och vilja ha mat nu vid 22 men hon har inte vaknat, istället hör jag henne snarka här brevid i sin säng. Vill bara ta upp henne och gosa, saknar henne men förhoppningsvis vaknar hon snart.


Nackträning, inte populäraste aktiviteten men de måste göras och jag tycker hon är rätt stark i nacken för att bara vara två veckor imorgon.
Storbrallan leker...
Medan lillsis sov på mammi.
Såhär sover hon just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback