Sjuka

Som om inte Antons magsjuka räckte, nej nu har 3 av 4 i denna familj dragit på sig en förkylning, värst är de med Olivia tyvärr. Men resten av familjen slapp iaf magsjukan.
De har varit rätt tyst här ett par dagar, jag har inte orkat bloggat, hade en tuff dag i torsdags. Så himla trött så ville bara stupa i säng så när mamma ringde mig på morgonen och berättade att min farfar hade somnat in för gott nu så bröt jag ihop, finaste farfar! Har umgåtts med familjen sen dess.
Idag gick jag till kyrkan faktiskt, farfar ropades upp och sedan adventsfikade vi smörgåsar på Mariagården och sedan tårta hos farmor, sen tog vi en tur ner på julmarknaden och sen lagade vi mat hos Mammi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback