Sjukdom och kostvanor

Efter att ha torkat spyor hela dagen så var de riktigt skönt när Victor kom hem och tog över de! Anton får inte behålla nåt än iaf, han la sig på tom mage stackaren, men 30 min efter att något har åkt ner i magen så kommer de upp så låter den vila, han klagar på magont och är som en liten bebis igen som bara myser, torts att jag vill skydda Olivia från magsjukan så kan jag ju inte bara dissa Anton och inte gosa och verka som jag inte bryr mig, så har gosat så fort Olivia har sovit. 
Tog en promenad idag efter maten som vart köpmat ( förvånade? Förra veckan åt vi de tre dagar på rad..) måste verkligen skärpa våra kostvanor, dom har lixom försvunnit denna graviditet och första tiden med Olivia. Var iaf så skönt att slå på musik i öronen och bara gå och sjunga tyst för sig själv, och ta en paus från kaoset här hemma! Imorgon ska vi tvätta och ja det är väldigt mycket tvätt just denna gång..

Idag hade jag planerat att gå och kolla tapeter, har sett en tapet som jag vill ha i Olivias rum men jag vet inte om den finns haha, så lika bra att kolla upp de tidigt så jag hinner hitta en ny tapet innan de är dags, snart bara en månad kvar tills vi har vårat egna hus, gaah! De må vara ett radhus men de är en bra början i väntan på drömhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback