Sömn, vad är de?




Alltså småbarnslivet<3 ibland så men imorse ville jag typ bara dra täcket över huvudet på ett hotell och sova! Olivia vaknade 5 för mat, somnade vid 1 pga Anton, men hon vägrade somna om iaf och när klockan var 6, Anton låg och sparkade på mig i sömnen så bara satt jag och grät av utmattning och gjorde ju inte saken bättre av att veta att Anton strax säkert skulle vakna.. Halv 8 vaknade han men slog på bompa och gav han yoghurt med kuddar i och gick sedan och la mig igen och gosa med Olivia, men fick ligga i sängen till 9 innan han kom och ville ha upp oss och dessutom började Olivia vakna till för mat. Dagen har gått i lugnets tempo och vi har bara plockat lite här hemma, en tur till svärisarna har vi hunnit med oxå.
Nu kollar vi BB och snart är de sängen som gäller hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback