Upp och ner

Ååh jag blir så frustrerad! Har haft en sån bra dag, jag och mina barn, vi hade en lugn morgon, en tur till BVC för att mäta och väga skruttan, 53.1cm och 4080gram väger hon nu, fick beröm över Anton oxå vilket alltid värmer. Sen tog vi en tur på stan och kollade kläder, gick och gjorde lunch och sen åkte vi till Norberg, vi gick hela vägen från centrum till mamma utan att klaga, vi bara traska i hans tempo och pratade och kollade. Sen var vi ner till barngympan och lekte av oss, Olivia var hos sin mormor och vi fokuserade bara på Anton för ett tag. 
Anledningen till varför vi åkte till Norberg idag var faktiskt för att skriva på kontrakt om hus, vi har alltså köpt hus, i Norberg så vid nyår flyttar vi tillbaka till Norberg! Ska bli skönt och komma hem igen även om Avesta har varit bra de med!
Men självklart slutar kvällen med tjafs, över att Olivias napp hade legat på toagolvet mitt framför toan och Victor började stoppa in den i munnen på henne och jag hade sagt till han lite surt. Alltså de är så mycket hormoner i min kropp så jag blir verkligen sur oxå. Sen mitt i allt så ser Victor att en fönsterlampa har gått sönder och börjar klaga på att jag inte dragit ut skiten, den mannen borde veta att man inte kommenterar sånt när jag redan är sur för de vart bara värre.
Sen skulle jag lägga Olivia men hon var omöjlig och allt bara kändes så jävla värdelöst, är så jävla trött men samtidigt inte och Anton ger mig nog ingen sovmorgon heller.
Hoppas på en bra dag imorgon.
Den dagen var iaf en lyckansdag utan bråk! 

Kommentarer
storasyster säger:

Hormorner är underbara! Vi älskar dig ändå! Och ännu mer hormorner hat du ju när du ammar.

Puss ♡

2014-11-20 | 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback