Jävla sömn

Är så trött! Anton kommer in varje natt just nu och somnar om inom loppet av 10 sekunder, detta slutar med att jag får gå och hämta hans täcka och kudde och lägga mig i fotändan av sängen, hallå köpte vi inte större säng för att faktiskt få plats alla tre?! Slutar med att jag vaknar hundra gånger och kollar till han osv. Hoppas det är fullmånen eller någon period för snart är jag en levande zombie.. Igår sov jag mig igenom tiden Anton va på dagis och idag är de inte lika lätt då han är hemma. 
Tror vi ska ta oss en tur till badhuset efter lunch, sen när Victor slutar så ska vi sätta oss i bilen och åka över till Norberg på diverse saker :) 
Igår var de även precis en månad kvar tills lilla P är beräknad <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback