Puss

Ååh, ligger hemma i sängen och har så tråkigt! Vill bara hämta min lilla plutt på dagis nu men nu får han vara där när jag ändå tvingade upp han imorse! Anton sover lite halv taskigt just nu, vaknar ibland om nätterna och sen vaknar han när Victor går till jobbet. Imorse kom han in och när jag såg att kl stor på kvart i sex tänkte jag att han lika gärna kunde ligga och gosa hos oss tills Victor gick upp, men ungen somnar om och vaknar inte ens av victors klocka som ringer som en galning. 20 i 8 vaknar jag av världens jävla sendrag i högra benet vilket gör så sjukt ont även nu efter kan knappt gå! Inser att går vi inte upp nu missar vi bussen till dagis som skulle ut i skogen, därför han går tisdagar nu istället för måndagar, han vägrar vakna men tillslut tittar han upp iaf. Anton du får gärna sova sådär de dagar vi inte behöver gå upp!

Idag börjar cirkelträningen igen, jag ska inte vara med men är väldigt roligt att kolla på och en rolig aktivitet för barnen som springer omkring som galningar, Anton har ju hunnit med en och annan toalettdykning medan vi har tränat och inte varit helt uppmärksamma, han har som tur är överlevt de oxå ;) 
Nu fortsätta tröja och må illa, kom ut nu lilla vän, du passar så mycket bättre här ute än där inne! 
Älskade toalettdykarunge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback