Väntar och väntar


Idag gick vi in i veckan där Anton bestämde sig för att de var dags att kolla ut, veckan när vattnet gick och värkarna kom... Nämligen vecka 37 (36+0). En liten del av mig säger att jag inte kommer vara gravid till 8 november medan den stora delen av mig säger, du kan räkna med två veckor över tiden och en igångsättning moahaha typ.. Så trött på denna eviga väntan, nu vill jag oxå bebisgosa precis som alla på min instagram gör just nu tydligen... 
Förutom den väntan på bebis går jag runt och väntar på att mäklaren ska ringa och säga "de tager ert lilla skambud för huset". Helst igår hade hon kunna ringt och sagt de, vi är ju ändå de enda som är intresserade när ska säljaren inse de? Dessutom har jag helrenoverat huset i huvudet redan, speciellt Antons rum och en början på Stumpilumpans rum. 
Med det sagt, jag är så uttråkad utav all denna väntan just nu.. Trött på att bara gå hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback