Har de börjat stiga igen?

Anton har den senaste tiden krånglat enormt med sömnen, iaf på nätter och morgonar, han vaknar vid 2 ibland och totalt vägrar att somna om eller så vaknar han kl 5 och då hinner vi inte somna om innan victors väckarklocka börjar ringa och då är de försent. Men idag sov han till 10 över 8, hörde han 20 över 6 av att han lät men vart inte mer och då gick Victor upp och började greja omkring. De va iaf skönt med en sovmorgon!
Nu är Anton på dagis och jag ligger i sängen och tar de lugnt. Får se vad jag hittar på om en stund.
Tror även att mina levervärden börjar stiga igen, sist jag kollade hade jag medicinerats i en vecka och låg på 10 så den funkade men levern kan fortfarande sticka iväg, ska ringa nästa vecka om att få ta nya prover. Märker bl.a. på kisset att det inte riktigt står rätt till och lilla P:s hjärtljud hade börjat skjunkit igen (helt normalt enligt bm) men inte enligt mig eftersom jag minns alla symtom även lillans..

Annars har vi lite annat pågång här i livet just nu son är ett väldigt jobbigt moment tycker jag, jävla väntande hit och dit och samtal hit och dit! Men i slutändan är det förhoppningsvis värt de, håller tummar och tår! 
Älskar dig flera varv runt jorden ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback