Måndag



Måndagen började med att Anton kom in och ville kolla tv i sängen kl 7, så himla mysigt med lugn morgon när dagis är stängt. Vid 10 så gav vi oss ner till stan, jag orkar knappt inte gå i affärer, en vanlig mataffär är jobbig ibland. Tog en snabb runda och letade efter skor till Anton, hans fina adidas har blivit försmå så nu har vi bara foppisar och de passar inte just nu.. Kollade även efter en väst till Anton men utbudet för killar, vad hände?! Finns hur mycket som helst till tjejer så gick ifrån plus och var lite små sur... Vart inte bättre när jag skulle gå över vägen till vårat kvarter och det stannar en tant och glor på Anton och sen dessutom går in i våran fyrkant och står sedan och väntar på att vi ska komma, mina gravidhormoner ville bara skrika sluta glo och prata med min son... 
Sen sov vi lite middag och vid 1 drog vi och lunchade med Victor och sen intog vi chillmode här hemma och slog på flygplan filmen. Dessutom gjorde jag så god mat idag, vart baconlindad kyckling med klyftpotatis och varm bea, mitt lixom gravid sak är lixom varm bea..

Nu big brother och PH och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback