Tråkiga jävla väntan

Ligger i sängen och bara trökar, har så himla tråkigt just nu, Anton är på dagis vilket jag är glad över, för även om jag har roligare med han hemma så har han hundra gånger roligare där iaf. Dessutom är väl inget som väntans tider? Just nu väntar jag på miljoner saker känns det som, först å främst att spec.mvc ska ringa igen eller om de va vanliga mvc som ringde men hann inte på, vill veta om värdena faktiskt har gått upp eller inte och varför jag börjar bli gul igen. 
Hade förresten världens jävla förvärkar i måndags, trodde vi skulle behöva åka in men nopp. Behövde andas mig igenom dom och så kon de med 3 min emellan typ. 
De va dags för en knas bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback