Fest och bakfylla

Hej, idag mår man nog lite som man förtjänar, eller imorse när alkoholen fortfarande existerade i kroppen mådde jag bajs, nu när det gått 12 timmar sen sista klunken så mår jag iaf bättre, har tagit reda på alla burkar och flaskor, disk har jag börjat med, Victor tar bort spyan. Men vart en riktigt lyckad fest igår, fan vad kul vi hade, var även över till grannen och ja fick så mycket inspiration till köket. 
Nu kommer snart barnen hem, äntligen! Då ska vi iaf ge oss ner på byn och marknaden, köpa lite remmar och sånt där.

Men nu vill jag inte se alkohol på ett bra tag, för detta med att lixom bara kasta bort en dag på bakfylla och inte kunna hoppa in i bilen och åka någonstans är så tråkigt, men ibland så är det kul och bara dricka och ha kul med vuxendricka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback