hej du underbara vår!

Oj, här i lilla Norberg har solen tittat fram, 20 grader i skuggan, så ja byxdress men tunna strumpbyxor under var helt rätt klädval i morse. Idag har jag faktiskt planterat blommor, jag tycker verkligen att jord är lite äckligt, men nu har jag iaf gjort det, ringde min svärmor igår och frågade vad jag skulle använda för jord. Förutom äckliga spindlar och gråsuggor (googlade precis som jag visste jag skrev rätt) så älskar jag nu detta radhus liv. Det har tagit sitt lilla dag men det har ju sin förklaring också. Så skönt att lixom bara kunna gå ut på sin egna lilla tomt och jag känner nu när vi väl kan vara ute i trädgården att det är en helt perfekt size, inte för liten och inte förstår, man vet lixom alltid vad vart Anton är, inte bakom huset utan man ser han hela tiden, och än har han inte lärt sig uppe grinden ut till lekparken men det är väl en tidsfråga antar jag. Senare mot 4 tiden drog vi till stora lekparken med kusinera och lekte, gud vad det är skönt och ha dom här uppe, kunna leka och bara skicka iväg ett sms om vi ska ses i lekparken. Wiking var så sööt idag och bara "jag älskar dig sofie" antagligen för jag gav dom värsta farten i kinagungan.
En jätte bra dag helt enkelt! deklarerat har jag också hunnit gjort och nu ska jag betala en räkning.
Anton tog av bokstavligt av varje liten blomma från mina, hade köpt gula till han för det ville han ha men dom vart kvar.. Så kan det gå, tur det kommer nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback