tidsbrist

 
Nu var det ett tag sedan jag skrev senast, det har bara varit så mycket annat, dop och dopförberedelser och massa krångel. Sedan räcker inte min tid till, när jag väl bestämmer och hittar en tid så väljer Olivia att vakna. Jag ska blogga om dopet någon gång men min vän Denice har inte hunnit skicka bilderna än, hon fick agera fotograf och av det jag såg såg det bra ut.
Nu ska vi strax ge oss ut i detta aprilväder, en fika med bästis Sofia står på agendan och ikväll ska jag börja med Olivias rum, ta ner det där jäkla tygtaket, riva tapeter och ta bort den där fula jävla mattan, äntligen, går inte att dammsuga hennes rum för den där platsmattan ligger löst och inte är dit limmad. Antons rum väntar vi ett tag till med, hans rum är ändå helt beboligt. Hade tänkt ta en löprunda runt sjön men vågar inte i detta väder.
Gillar denna bild trots att den är suddig, mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback