utflykt och dockhus

 
Idag har vi varit iväg till gävle, där kollade vi gamla tåg, vi drog iväg och trodde Anton skulle tycka det var as kul, han som älskar tåg och kollar på gamla ånglok på youtube, men vi gick igenom hela museet med en ledsen son, stackaren. Vi avslutade iaf med att leka i lekrummet på museet, nästa gång ska vi åka till v-ås och gå på flygmuseum, förhoppningsvis går det bättre än denna gång och vi ska förbereda han! Sen tog vi en middag på o'learys och sen skulle vi leta efter skor, men vi hitta inga, sen skulle vi åka hemåt men först skulle jag springa in och köpa en tetra ersättning, men hade mitt kort hemma så skulle låna Victors men han gav mig fel kod så jag lyckades spärra hans kort, så typiskt oss.
Nu har vi en lugn kväll, har lagt Anton men Olivia håller sig uppe, sitter här vid datorn och kollar tapeter, planerar Olivias rum. Har köpt ett lundby dockhus från en köp&sälj sida för 50kr som jag ska renovera, det ska bli riktigt roligt så sitter och tittar lite smått efter saker till det också, har inte tänkt mig det dära typiska lundby smålands möblerna, utan något mer personligt, men skalet är iaf en lundby småland dockhus, det där småpysslet är så ju så kuligt. Kanske därför jag fastnade för bakning och tårtor?
 
ps. eftersom jag är sämst på att ta kort så får ni nöja er med en instagram bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback