Julklappshandling

Så var denna lördag över oxå, vi kom inte iväg och handla julklappar igår så vi har gjort det idag, vi visste vad vi skulle ha så vi köpte det vi skulle och så åkte vi hem. Victor är inte helt kry så han har mest legat och sovit sen kl halv 5 och är vaken nu och försöker äta lite.
Nej nu ska jag sova, min morgon imorgon och mina barn som har sovit så bra senaste 2 veckorna har börjar vakna 7, så bortskämd med sömnen, även om Olivias sömn alltid varit lite knöligare än Antons, han sov hela nätter utan uppvak till 1,5/2 år, Olivia vaknar och vill ha nappen 3-5 gånger natt, men dumt att klaga när man slipper gå upp 5 som jag vet att dom flesta i min släkt gör.. 
Tänk att man kan vilja några ska somna men man saknar dom 5-10 min senare.



Kommentarer
storasyster säger:

Självlysande napp är toppen, Algot hittar napparna själv 😊

Svar: Nej napparna kommer försvinna på en gång så jag lägger inte så mycket pengar på en napp som är borta inom en vecka, Olivia har tappat bort 3 nappar denna vecka så jag känner nästan att jag vill försöka få bort nappen...
Sofie Qvist

2015-12-20 | 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback