Äta.äta.äta

HAha alltså shit va jag har ätit idag... De första timmarna på dygnet höll jag mig i sack med mot 5-6 tiden spårade allt. Men vad gör de om hundra år?
Imorgon står iaf ett morgon pass tabata på schemat i Avesta och sedan ska vi till Borlänge och byta värmepump eftersom vi fått fel sån där pump man har ute. Vi har även söndagen fullt planerad oxå, de va nästan länge sedan vi hade en helg utan någonting inplanerat. Idag skulle jag egentligen ha gymmat med Sofia i Norberg men min motivation var helt borta, och jag tänker inte tvinga kroppen, är nöjd om jag lyckas få ihop 4 dagar med träning denna vecka, nästa vecka börjar jag med 7 dagar, alltså ja, ska skriva mer om de i ett annat inlägg.
Mitt mål var att vågen skulle visa 57.5 på måndag men har svårt att tro på det efter denna dag. Men iaf om hundra år gör inte det mig gladare ändå ;)
Snart dags och sova för som sagt upp tidigt imorgon för träning och the kids.
En utav Olivias gudmödrar, hon får två st, så ingen gudfar här inte. Men hon får två utav dom bästa man kan få!<3

Kommentarer
Emelie säger:

<33

2015-02-21 | 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback