försöker ändra utseende....

Har kämpat som en gnu nu ikväll med att försöka designa om den här jäkla bloggen, de är väl på tiden att den får ett nytt utseende tycker jag, Anton är inte precis 1 år längre utan 2.5 år, dessutom finns ju Olivia med i bilden nu också. Jag får fortsätta spåna runt i det där en annan kväll för nu är det iaf läggdags.
Idag har Johanna och Algot varit här, vi var ner på öppis på morgonen och sen fixade vi dopinbjudan till deras lilla (läs: stora) dubbeldop. Fick även pannkakor hos mamma idag, så gott, vad hände med att ta nya tag med att nå min målvikt? nja inte så bra iaf. Vi kör imorgon istället, då är det även fettis tisdagen. Trodde vi skulle till bvc imorgon på 2.5 års kontroll men de var på torsdag.
Här var hon inte stor min lilla smula..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback