Omotiverad

Jag har dom senaste 2 veckorna varit totalt omotiverad till att kämpa vidare med min målvikt, det är egentligen inte alls en lång bit kvar, jag har nog sagt varje dag att imorgon så ska jag ta tag i detta igen, räkna mina kalorier och undvika godis. Men dagen efter har jag varit precis lika onyttig, vågen står kvar på 58 plus minus noll då. Jag har lixom fastnat där och står och trampar känns det som. Men imorgon tar vi nya tag, imorgon ska jag räkna mina kalorier, träna kettlebelles. Ska försöka ta en veckohandling på Ica i Avesta för inhandling av nyttiga alternativ. Min nya varit är low carb tortilla bröd med lite sallad och gurka och så stekt kyckling, mums.
Nu ska vi sova här hemma, barnen sover sedan kl 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback