Sjuk Anton och svullna händer

Alltså lördag idag och Anton verkar inte helt frisk och kry, han somnade halv 5 hemma hos sin farmor och farfar och sover fortfarande, förbereder mig på en tidig morgon alltså, jag som ska spela monopol med tjejerna ikväll..
Idag har jag tränat i Norberg för första gången, längtade efter gymmet i Norberg, skulle ju köra ett pass i morse men avbokade det så Olivia vaknade 5.30 och jag visste att jag skulle sova då. Fick dessutom plats på kettlebelles imorgon, hamnade i reservlistan nämnligen, men först som tur var. Men iaf mina händer kliade jätte mycket när vi kom dit och började gå/springa och sen när jag hade kört lite kettlebelles och hantlar så märker jag att dom har svällt upp, speciellt vänster.. Aldrig hänt tidigare..

Nu väntar jag och Sofia på Therese sen ska vi spela monopol och sen får vi se.
Min hand..
Olivia på Ikea idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback