Söndag

Idag lyckades jag faktiskt lura iväg Victor till Borlänge, jag ville kolla en topp på gina men hittade den inte så beställde den istället. Vi passade på att lämna tillbaka delar till garderoberna när vi ändå var där. Kom iaf hem med en tröja och leggings till Olivia och träningslinne till mig. Försöker sakta men säkert bygga upp en garderob med kläder, Johanna kollade in i min garderob i veckan och utbrast "du har ju inga kläder Sofie", önskar mig pengar till kläder i födelsedags present så alla vet! 
Har kört söndagens kettlebelles pass och har precis ätit köttfärssås med pasta, har lärt mig äta champinjoner nu så jag hade i det, vart så super gott! Nu sova så vi orkar upp till öppis och Johanna kommer.




Fick köpa nya hörlurar idag för 199:- bara för att åka buss, nu ska dom få bo i min väska då jag titt som tätt glömmer mina hemma haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback