...

Idag har vi faktiskt fått upp garderoberna, eller iaf stommar och dörrar, imorgon ska de även fästas i väggen, men när jag skulle borra hål för handtagen så råkade jag borra på fel prick, jag bara bröt ihop, höll på att bryta ihop tidigare under kvällen oxå, Anton skit sur, Olivia skit sur, skulle lägga Anton, vanligtvis ligger vi och myser men ikväll somnade han av sig själv efter lite om och men, ska testa detta imorgon igen om de funkar.
Men iaf när jag bröt ihop gick jag ner och tog tag i godis påsen jag köpte igår, jag som hade sagt att jag skulle hålla upp nu.. Denna jävla deprisson att förstöra min mål,
Imorgon så ska jag iaf till gymmet igen och köra ett pass, ikväll ska jag slänga allt godis vi har hemma..

Kommentarer
Jenny Rosén säger:

Du va helt klart värd godiset ❤️. Vi alla vet att du är en grym mamma❤️

2015-01-29 | 23:51:34
Bloggadress: http://eriicssonj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback