Ett standard inlägg typ haha.

Igår va jag ut och sprang, hade inte min höft börjat göra ont igen så hade jag klarat så mycket längre men sprang iaf på i 20 min, ser en klar förbättring från när jag hittade intresset för just löpningen hösten 2013, jag kunde verkligen inte puscha mig själv att fortsätta när hjärnspökena sa "du måse stanna nu!" Efter typ 2 min haha.  Nu bara kör jag. Får se om jag hinner ut idag.

Svärmor har precis varit hit en stund, hon kidnappade med sig Anton och när Victor slutar så ska vi åka ut dit och äta god mat.
Senare ikväll ska jag iväg och kolla på en syskonvagn och lutar mot köp om den blir godkänd av mig. I Avesta hade jag inte alls behovet av en syskonvagn men här hjälp vad jag drar mig för att gå ner till affären, i Avesta hade vi bussen precis utanför dörren nästan och bussen stannade även precis utanför affären, inte den lyxen i lilla Norberg!


Lillfia.
vi har tyvärr börjat få in den där fula ovanan att äta frukost i soffan.. Eftersom Anton vill ha macka så fort han  kommer upp, oftast när jag matar Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback