För nu bor vi i radhus!


Woho, vi är nu inflyttade i vårat lilla radhus! De känns så skönt att faktiskt ha eget och som man inte hyr! Få göra vad man vill, ovan ser ni Olivias lilla hörna ute i hallen på övervåningen, vi har tagit hennes rum då vårat ska renoveras nu på en gång, så i tisdags när vi fick nycklarna så drog vi iväg till Ikea och inhandlade garderober till oss alla, för de finns typ 4 garderober sammanlagt i hela huset. Men halv vägs till Ikea kommer vi på att vi glömt kolla hur högt vi har i tak, så ni måste vi tillbaka till Ikea och byta ut stommar och luckor.. Aja lite utmaning ska man ha ju! 
Imorgon ska jag och barnen på urnsättning av farfar, sedan ta bussen till Avesta för att beställa tapeter, jag vet redan vilka vi ska ha, hihi.

Nu sova så jag orkar ta mig upp imorgon, nu kan jag ju inte låta Anton springa omkring fritt och sedan lägga mig ett tag till. Men så fort vi är klara med vårat rum så.
De kommer finnas gott om rosa saker till oliven när hon kommer upp i Antons ålder iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback