Full rulle.

Hej, måndag igen, som vanligt full rulle med två små kottar, idag väckte jag barnen kl 7 för att hinna ner till öppis, jag har nämligen blivit tvingad dit ner varje måndag och fredag av psykologen jag träffade i fredags. Vi har precis ätit lunch och nu vilar jag i soffan, ska vika tvätten strax innan Olivia vaknar och vill ha mat, sedan ska vi ta en promenad och sedan handla målarfärg och sedan ska vi gå och handla. 

Ikväll ska jag ta bussen över till gymmet, bara hoppas att mitt kort funkar nu, ska även fixa så jag kan logga in och boka pass. Även order från psykologen är att träna minst 30-45 min varje dag så jag kommer bort från barn och sambo och ser andra människor.
Jag tänkte skriva mer om allt detta med psykologen en annan dag.
Nu tvätten och disken.
Har även införskaffat en syskonvagn, är så nöjd trots att den är från -07. Anton älskar den! 


Mitt hår alltså haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback