Jensens Böfhus och Leos lekland












Trots lite nästäppa när barnen ligger ner så höll dom igång, både Anton och Olivia, sammanlagt tror jag Olivia sov 1 timme på hela dagen, sötnöten.
Igår tog vi en tur till v-ås, vå började med att äta lunch på jensens och sen drog vi till Leos lekland med Antons kusiner theo och wiking, de va riktig kul, är så himla kul nu när dom har flyttat upp hit och man kan hitta på saker med dom. 

Nu ska jag sminka mig för sen kommer mamma hit och vi ska åka vidare mot Avesta och fira min systerson Rasmus, men håller mig borta från godsakerna för har ätit en halv semla, en våffla med mjukglass på jensens och så en kladdkaka med marsmellows på i helgen, trots de stod vågen på 59,2 imorse utan att jag hade kissat, vet inte riktigt om jag vågar tro på den hahahaha får se imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback