Livet

Nytt år nya mål, mina mål kommer jag inte skriva ut här, utan när/om jag klarar dom så skriver jag ut de.
Men har satt upp två inom träning och hälsa och dessutom är jag med i gruppen "100 pass innan midsommar" som är ett mål som smitit in efter jag satt mina mål för i år.
Här är en liten hint på ett av nålen i år, löpning.
De är så skönt att inte vara gravid, de satta ju verkligen käpparna i hjulen förra året, men idag har jag min Olivia här och de betyder ju så mycket mer!

Förutom de så har livet rent ut sagt känt piss den senaste tiden, så pass att jag på fredag ska prata med en psykolog, men efter att ha pratat med både BVC sköterskan och Victor så är allt så mycket bättre och lättare.. Men livet har verkligen kommit ikapp mig kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback