Torsdag.


Köpte en bumbo begagnad för en vecka sen, Olivia har fortfarande inte åldern inne för den, men ibland så får hon provsitta den kortare stunder, vilket jag tror hon uppskattar.

Har även beställt Olivias dopklänning idag, har väntat och väntat på den ska komma in på lager igen och så nu hade den gjort de. Så får se när den kommer och när hon kommer kunna ha den, sen är de bara och planera för dopet. Visar er den när den har kommit, så fiiiin, hade först tänkt ha samma klänning som Anton hade men nu har jag tyvärr gått och verkligen kärat ner mig i denna, så ni bryter jag lite traditioner här..
Sjuk mama, myser med min liva, var nyss in och försökte väcka Anton, omöjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback