Träning och syskonvagn

Men så har de redan gått två dagar av denna vecka, tiden swishar förbi. Har kommit igång med träningen igen, så skönt men mina höfter och muskler säger lite ifrån, får se hur de känns imorgon. I lördags passade jag på att dra över till gymmet, men kortet krånglar fortfarande, ska förbi och kolla om de funkar imorgon. Sen i söndags sprang jag faktiskt, var ju tvungen att inviga mina nya fina super sköna löparskor, och igår hann jag inte riktigt med en löprunda, men idag var de iaf en timmes cirkelträning, nu är vi igång igen och jag verkligen ser fram emot de!
Imorgon är de efterkontroll som står på agendan och köpa tak till sovrummet så kanske, kanske vi blir klara med sovrummet till helgen? Sen ska jag ge mig ut och springa på kvällen efter jag lagt Anton.
Trodde förresten att Olivia skulle åka på bästa förkylningen i går då vi vaknade och hon lät jätte täppt, så smsade mamma och bad henne köpa nässug så jag slapp je mig ut i snökaoset. Men de har inte blivit något av de? Skönt iaf. 
Har iaf fattat beslutet att skaffa syskonvagn nu när vi flyttat och inte kan ta bussen överallt. Så får bli en billig begagnad en, kravet är iaf svängbara framhjul! Får se, ska troligtvis titta på en här i veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback