Karnevalsloppet 2015


Igår sprang/gick jag och Victor karnevalsloppet, jag hade såklart förhoppningar om att klara hela vägen springandes men jag hade helt glömt att räkna med att man lätt hakar på andras tempo, så vart inte alls mitt tempo som jag brukar ha när jag väl tar en liten runda. Kom iaf i mål på 34.40 och på slutet sista 400m kom jag in i både andra andningen och benen bara sprang och jag typ bara kutade i mål och spang ifrån Victor. Brukar landa på 35min när jag springer 5 km själv så jag springer nog rikigt långsamt dock i ett tempo som funkar för mig att ta mig fram långt i.
Jaja fått mersmak iaf så ja får se om jag anmäler mig till något annat lopp i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback