Hej hopp

Nu blev det visst ett litet uppehåll med uppdateringen här på bloggen, men aja, har man inte lust att blogga så behöver man inte.
Sitter just nu ute i solen, båda barnen sover! Olivisen och Anton är förkylda så dom är inte så jätte glada, just nu är det mest bara tårar och skrik känns det som. Verkar inte vilja ge mig sig heller. Även jag snorar men barnen verkar ha fått det värsta, stackarna.
I söndags drog jag med min svärmor till Borlänge och köpte lite saker så jag kan baka tårtor till Olivia och Algot döps om mindre än två veckor. Kände att jag inte vill dra iväg i helgen och handla, men just nu ser det ut som jag ändå måste det, jäkla skit oxå, först hade jag en version på hur tårtorna skulle se ut men nu en annan och så ska dom verkligen se ut, hoppas bara att det blir bra, känner mig redan nervös över att baka tårta, är nästan över 2 år sen jag gjorde en tårta med superpaste.
Sötnöten 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback