Laddar batteierna

Måndag bjuder på sol, igår var det grått men idag laddar jag iaf batterierna lite extra, båda barnen sover just nu, Olivia i vagnen ute och Anton uppe på sitt rum, själv sitter jag ute och solar, när Anton vaknar ska vi ta en promenad ner till affären och hämta ut ett paket åt Victor, ska bli kul och se hans min när han får det, han frågar nämligen varje dag ifall det har kommit hihi. Sen ska vi väl ha någon mat, hehe lutar mot pulled chicken taco style.. Vi åt det några gånger förra veckan, onsdag, fredag, lördag. Alltså någon ny favvorätt här hemma, den går dock inte hem lika mycket hos Anton.
Ska även skicka iväg dopinbjudningarna idag, halkade efter som fan med dom, men idag ska jag iaf posta dem som det ska skickas till. 
Hur underbar är inte min tröja då?! 99kr på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback