Lugn och skön helg


Börjar inlägget med en bild från igår på mig och min skutta i soffan!
Har haft en bra helg. I fredags när Victor slutade jobbet drog vi direkt över till Borlänge och bytte sport bh och handskar, nu har jag rätt stl på bh och både vänster och höger i handskar, ska inviga dom idag på gymmet, har varit lat i helgen och känner mig fortfarande inte hemma på gymmet i Norberg. Hade vi bott i Avesta hade det inte varit några problem alls att komma iväg. Men iaf kom hem med nya träningskläder såklart, ett par byxor och en byxdress i fredags, och passade på att ta en favorit, varmchoklad från espresso house. Längtar tills jag får nästa chans att dricka en.
Igår var jag och barnen upp en snabbis till mamma, kollade in hundarna och lämnade tillbaka en form. Sen var vi över till pickaboo och köpte godis och lite annat. Sen gillade vi korv till lunch, tog en promenad ner till affären och sen tog vi det bara lugnt, mellomys hade vi oxå hela familjen.
Idag fick jag sovmorgon till kvart i 11, skönt kan jag lova. Har varit över till Avesta och veckohandlat mat, så kanske att vi lyckas undvika köpmat denna vecka? Snart ska vi grilla iaf och vid 6 ska jag infinna mig på gymmet och köra lite ben och rumpa och armar. Inge kettlebelles idag i Avesta tyvärr, mitt favoritpass på hela veckan :( får köra lite kettlebelles själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback